Trondh
14-02-2006, 18:36
Sjefen for Poltiets Sikkerhets Tjeneste, Jørn Holme, sa på TV2-nyhetene forrige dagen at de mest norske innvandrerne i Norge var tikkende selvmordsbomber som sto i kø for å eksplodere. Enten er Holme paranoid eller så løy han. Jeg tolket ut fra måten han sa det på, trykket på "kø" og avbrutt setning, at han løy, eller la på litt. Hans ønske var strengere lovgivning og fler oppgaver til seg selv.
Dette beviset på Norges tilknytning virker fabrikert:
Ringte før terrorangrep
To dager før terrorangrepet i Arbil, fanget Säpo opp denne telefonsamtalen mellom terrordømte Abulla i Sverige, og en person i Norge. Personen i Norge er her kalt «C». Tredjepersonen, her «A», er den samme som er omtalt i notatet nevnt over.
Det er Abulla som ringer:
Abulla: Kjære bror, hvor har «A» sendt pengene, lånet?
C: Jeg skal spørre ham. Ett øyeblikk … Han (A) sier at mannen ikke har
svart ennå. Han (A) skal ringe deg, OK?
Abulla: Bra. Han får skynde seg ettersom høytiden er om to dager, og
du vet, det er ikke bare for en person.
C: Ok. Hør, «Abulla», vi venter på deg på lørdag, OK? Med din gjest
også. OK?
A: Med Guds vilje, ja …
http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article550577.ece
Når det dreier seg om en så stor operasjon med såpass store pengeverdier er det unaturlig at denne Abulla skal måtte minne personen i andre enden på at "høytiden" er om to dager og at (A) må skynde seg. Disse pengene burde vel være i boks før Abulla kan være sikker på at han kan få gjennomført det han trenger pengene til?
"Hvor har (A) sendt pengene"?
Dette er da et merkelig spørsmål å komme med to dager før "høytiden"? Har han oppgitt mange kontonumre?
"C: Jeg skal spørre ham"
Hvorfor er ikke denne kjære broderen C oppdatert? Har ikke C og A pratet sammen om
denne høytiden som skal være om to dager?
"Abdulla: og du vet, det er ikke bare for en person"
Er Abdulla redd for at de ikke skal sende pengene og må overbevise dem om at
pengesendingen er viktig, ved å minne den søte nordbaggaren på at pengene ikke bare er for en person?
PST er opprettet for å redde Norge fra terror-spøkelset som USA har skapt. De trenger å opprettholde folks tro på S.a.t.a.n for å ha en jobb å gjøre.
Dette beviset på Norges tilknytning virker fabrikert:
Ringte før terrorangrep
To dager før terrorangrepet i Arbil, fanget Säpo opp denne telefonsamtalen mellom terrordømte Abulla i Sverige, og en person i Norge. Personen i Norge er her kalt «C». Tredjepersonen, her «A», er den samme som er omtalt i notatet nevnt over.
Det er Abulla som ringer:
Abulla: Kjære bror, hvor har «A» sendt pengene, lånet?
C: Jeg skal spørre ham. Ett øyeblikk … Han (A) sier at mannen ikke har
svart ennå. Han (A) skal ringe deg, OK?
Abulla: Bra. Han får skynde seg ettersom høytiden er om to dager, og
du vet, det er ikke bare for en person.
C: Ok. Hør, «Abulla», vi venter på deg på lørdag, OK? Med din gjest
også. OK?
A: Med Guds vilje, ja …
http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article550577.ece
Når det dreier seg om en så stor operasjon med såpass store pengeverdier er det unaturlig at denne Abulla skal måtte minne personen i andre enden på at "høytiden" er om to dager og at (A) må skynde seg. Disse pengene burde vel være i boks før Abulla kan være sikker på at han kan få gjennomført det han trenger pengene til?
"Hvor har (A) sendt pengene"?
Dette er da et merkelig spørsmål å komme med to dager før "høytiden"? Har han oppgitt mange kontonumre?
"C: Jeg skal spørre ham"
Hvorfor er ikke denne kjære broderen C oppdatert? Har ikke C og A pratet sammen om
denne høytiden som skal være om to dager?
"Abdulla: og du vet, det er ikke bare for en person"
Er Abdulla redd for at de ikke skal sende pengene og må overbevise dem om at
pengesendingen er viktig, ved å minne den søte nordbaggaren på at pengene ikke bare er for en person?
PST er opprettet for å redde Norge fra terror-spøkelset som USA har skapt. De trenger å opprettholde folks tro på S.a.t.a.n for å ha en jobb å gjøre.