PDA

View Full Version : Mortgage Freedom Club, gjeldsfri etter 19 monader

Lutz44
23-09-2005, 15:53
I denne innlegg fins det ikke noen gode aksje tipps men den henviser til en mulighet til å bli ferdig med f. e. huslånet eller noen andre store gjeldsposter i løpet av bare 19 monader.
Det lille innlegg jeg skriver om Mortgage Freedom Club (MFC) viser bare muligheten MFC gi til sine medlemmer, for nærmere forklaringer bør det tas direkte kontakt med meg.
For det ene ønsker jeg kontakt med hus og finansmegler eller noen andre kompetente personer som vil jobber sammen med meg for å få MFC også til Norge og for det andre søker jeg interessenter som vil benytter seg av MFC`s muligheter for og bli gjeldsfri etter 19 monader.
Med det samme be jeg om og tar hensyn til min dårlige norsk, jeg er tysk og norsk er dessverre ikke mitt språk.
Hvis det ønskes kontakt med meg er det best og maile en tel.nr. jeg kan ringer til, også Skype er en god mulighet.

Med vennlig hilsen,
Lutz Eichler
info.mfc@gmail.com

Mortgage Freedom Club i Europa

Etter nesten et år forberedelsestid har det lykkes og få det „gjeldsfri program“ av den amerikanske Mortgage Freedom Club til Europa.
En meget finanssterk tysk finansmanager har i sammenarbeid med MFC utarbeidet et konsept til Europa og holder også den europeiske lisensen til MFC.
MFC har sitt hovedkontor i Lake Charles i USA, er grunnlagt og ledet av Don Snider og Jonathan Crum, to av de fremste amerikanske bank og trading-trenere. De har bland annet utdannet lederne av City Group.
Målsetningen av MFC er og jöre sine medlemmer, avhengig av den innbetalte medlemsbidrag, gjennom intelligente investmentstrategier, gjeldsfri etter 19 monader.
Gjennom innbetaling av et klubbidrag av 6000,- US $ har medlemmer krav på gjeldsredusering av 150.000,- US $.

Eksempel:

Gjeldsbeløp: 150.000,- US $
Medlemsbidrag til MFC 6.000,- US $
Utbetaling etter 19 monader 150.000,- US $

Er gjeldsbrevet mindre en 150.000,- US $ betales det minste bidrag av 6.000,- US $, er gjeldsbrevet over 150.000,- US $ betales det 4,5% av det beløpet som overstiger 150.000,- $.

(For å unngå og måtte betale 6.000,- $ for et mindre gjeldsbrev enn grensen på 150.000,- $ har medlemmer i Europa mulighet til å lage et privat gjeldsbrev pålydende et valgfritt beløp. Dette gjeldsbrev er ikke bundet til noe kjøp og trenger ikke være realisert. En mulighet også til interessenter som ikke har noen gjeld men ønsker å benytte seg av medlemsfordelene av MFC. Dette er kun mulig i Europa.)

Garantier:

MFC garanterer for det innbetalte bidrag, slik at det innbetalte beløpet, utenom 500,- US $ som er et administrasjonsgebyr, blir tilbakkebetalt, i dette tilfelle, hvor MFC ikke kan utbetale det gjeldsbeløp etter den spesifiserte tid.

Euro Konto

Euro Konto er et høyrente sparekonto, som det første år gir 3% rente månedlig, og 5% rente månedlig fra det 2. året.
Euro Kontoen blir ført i Österike, Banken er et amerikansk investment bank.

Minste første innskudd er 500,- €
Konto åpningsgebyr er 80,- €

Kontoen kan brukes som en høyrente spare konto, og det kan bestandig innbetales på konto.
Minste innbetalingsbeløp er 50,- €. Renten kan tilbakkeføres til kontoen slik at du få rentes renten effekten.

Sikkerhet:

Kontoen ar avsikkret over sikkerhetsfond etter europeisk lov.

Sparing til MFC:

Med en investisjon av 1.000,- € i Euro Konto har Interessenten tjent investisjonskapitalen til MFC etter 4 år at utbetalingen fra MFC øker til 5 ½ år.

Lysglimt
22-10-2005, 14:13
Fra adminstrator:

Vi lar denne passere inntil videre.
Men vi advarer på generell basis mot "get rich quick schemes" og lignende.

Vi maner til spesiellt stor vaktsomhet mot slike ting.

PAR
13-03-2006, 20:46
Jeg så denne nå.
Hvis noe er for godt til å være sant, da er det ikke sant.
If it walks like a duck, quacks like a duck and looks like a duck,
then it is a duck. Sett duck=scam, og du har'n.

PAR